2019. május 5., vasárnap

Gyümölcstorta Anyák napjára 💖

Ma, Anyák napján, mikor Eszti, Anna és Győző elmentek a szokásos virágbeszerző útjukra és persze felköszönteni Mamit, én gyorsan nekiálltam egy könnyű krémes, gyümölcsös, meglepetés desszert elkészítésének. Nem hazudok, ha azt mondom 1,5 óra alatt végeztem, mosogatással, rendrakással együtt. Egyszerű, mégis csodaszép és nagyon finom. Javaslom a jövő hétvégére Nektek is!








Hozzávalók:
  • 12 db babapiskóta
  • és egy 23 cm-es tortaforma

Csokoládékrémhez:
  • 1 cs. csokoládé puding
  • 370 ml tej
  • 2 evőkanál kristálycukor
  • 1 evőkanál folyékony édesítő (Ezerédes)
  • 2 púpos evőkanál nutella
  • 3 púpos evőkanál mascarpone (Szarvasi)

Vaníliás krémhez:
  • 1 cs. vanília puding
  • 370 ml tej
  • 2 evőkanál kristálycukor
  • 1 evőkanál folyékony édesítő (Ezerédes)
  • 3 púpos evőkanál mascarpone (Szarvasi)

  • Díszítésnek, szezonális gyümölcsök




 Elkészítés:
  1. A krémekhez a pudingokat, külön a csokoládést és külön a vaníliást, a tejjel, cukorral, édesítővel, sűrű krémmé főzzük, majd a tálakat hideg vízbe téve és párszor megkeverve, teljesen kihűtjük.
  2. A hideg pudingokhoz keverjük külön-külön a receptben leírt további hozzávalókat.
  3. A babapiskótákat hirtelen tejben megforgatjuk és a forma alját kirakjuk vele. Nálam törni kellett, hogy jól ki tudjam bélelni.
  4. Ezután a krémekkel tetszés szerint megtöltjük, én csillagcsőrös habzsákba tettem őket és azzal nyomtam a piskóta tetejére.
  5. Végül gyümölccsel díszítjük.




Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...