2011. július 8., péntek

Mascarponés, epres pohárkrém


Csodálatosan finom pohárkrém, ajánlom mindenkinek!
Facebookon 2019 áprilisában 2,4 ezren lájkoltátok,
amit most szeretnék megköszönni! 😘😍
Aleda receptje alapján végre a mascarpone-t is megtanulom lassan teljeskörűen kihasználni!





Hozzávalók: 
  • 25 dkg mascarpone
  • 5 dkg fehércsokoládé
  • 2-2,5 dl tejszín
  • 10 dkg porcukor
  • 40 dkg eper



  1. A fehér csokoládét vízgőz fölött megolvasztjuk.
  2. A mascarponét kikeverjük 5 dkg porcukorral és hozzáadjuk a fehér csokit és a felvert tejszínhabot.
  3. Az eper felét összeturmixoljuk, (én villával nyomkodtam) 5 dkg porcukorral.
  4. Az eper másik felét feldaraboljuk.
  5. Pohárba rétegezzük az epret, krémet és az eperöntetet.
  6. Tegyük hűtőbe fogyasztás előtt!

Jó étvágyat!

17 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta! Jó recept!

    VálaszTörlés
  2. Hű, de nyammolni való desszert...Ez igen! Egy pohárral kicsúszhatna a képernyő alól...Nagyon guszta!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép és guszta! A mascarponét valahogy nem sokat használtam eddig. Megkéne próbálnom? Talán igen, mivel olyan jó édességeket lehet csinálni mint ez is !

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű! Valaki igazán feltalálhatná már az online kóstolást...:D

    VálaszTörlés
  5. Zsófi, köszönöm!! :)

    Kriszti, legközelebb vendégem vagy egy pohárra! :D
    Köszi! :)))

    Éva, köszönöm, most már én is sűrűbben fogom használni, még sütemények töltéséhez is kiváló lehet, ahogy másoknál látom! Az biztos, hogy többfajta pohárkrémet fogok vele készíteni. :)))

    Petra, ezt az ötlet én is díjaznám! Köszönöm! :DD

    VálaszTörlés
  6. Nekem is jöhetne egy pohárkával. Mostanában állandóan édességet kívánok :((

    VálaszTörlés
  7. Küldöm Panna, amúgy ezzel én állandóan így vagyok!!! :))

    Bianka, köszi! :)

    VálaszTörlés
  8. Örülök,hogy tetszett,nekem is nagyon ízlett ez a pohárkrém.

    VálaszTörlés
  9. Jaj ez a pohárkrém!Úúúúgy szeretem az ilyeneket!:-)Gyönyörű fotó Barbi!:-)))

    VálaszTörlés
  10. Utána innen az abált szalonnáig jutottam!:-))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezért jó, hogy most az fb-re mindent felteszek ami itt már elfelejtődött! :))

      Törlés
  11. Én épp most szaladtam el a boltba mascarponéért mert itt az eper-szezon és ez egy kitünő recept egy gyors vasárnapi finomsághoz ! Köszönöm a receptet Barbi !

    VálaszTörlés
  12. Szeretném megkérdezni hogy ez az adag hány pohárka?

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...