2011. március 11., péntek

Íme Barbi konyhája!


Első bejegyzésként, had mutassam be a lakásunk kis szegletét,
A KONYHÁT.
A receptek amikkel ezen az oldalon megjelenek, pontosan itt fognak készülni.
Saját kezűleg készítek minden fotót,
nézzétek el, ha a profizmus nem lelhető fel bennük. ;-D


Tehát a konyha, ami még alakulóban van, ötletem rengeteg,
de a megvalósításuk még várat magára.
A fenyőfa frontok és az ablak melletti spájz szekrény
a férjem keze munkáját dicsérik!
Nekem nagyon tetszik, még, ha egyenlőre felemás is!


27 megjegyzés:

  1. Nagyon otthonos a kis "műhelyed"!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Nem csak ez a része! :)
    Én pedig már egy hete szemezek "kankaleen"-osan készült Tilda-nyulacskáddal, csengővel a nyakában! Annyira imádnivaló még a Kockás pöttyös Medve Úr az ő kis macijával!!! :-)))
    Köszönöm, hogy benéztél!

    VálaszTörlés
  3. Szia! Kankalintól jöttem :) nagyon szép a konyhád, igazán otthonos és "meleg".

    VálaszTörlés
  4. Jxcii, örülök, hogy benéztél! Még van mit alakítani rajta, de aranyos vagy köszönöm! :))

    VálaszTörlés
  5. Barbi!! Nagyon csinos a konyhád!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  6. Mellissina2 köszönöm! Azért vannak hiányosságai, de összességében tényleg csinos! :D

    VálaszTörlés
  7. Nagyonszép a konyhád! Itt öröm lehet a főzés! :)

    VálaszTörlés
  8. Marika kedves vagy köszönöm, bár azért vannak álmaim az átalakítást illetően és egyszer tudom az is meglesz! :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép kis konyhád van. Elhiszem, hogy szívesen sütigélsz és főzöcskézel benne. Kívánom,hogy sikerüljön a további szépítgetés:):):)

    VálaszTörlés
  10. tücsi, köszönöm, nagyon kedves vagy!! :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon hangulatos és otthonos konyhád van, biztos, hogy örömmel sürgölődsz benne. További jó sütést-főzést kívánok Neked!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szép a konyhád, örülök, hogy rád találtam :)

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szép és otthonos a konyhád!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem egy luxuskonyha, de nagyon otthonos és hangulatos! :) Köszönöm, kedves vagy! :)

      Törlés
  14. Szia Barbi! Nagyon szép és otthonos a konyhád én most találtam meg az oldaladat és nagyon sok jó ötletes és szupi recepteket találtam amit ki is nyomtattam és egymás után ki is próbálok:)))Én is régóta sütkérezek de sok fortélyt lestem el:)))Csak így tovább abban a csodaszép konyhában:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszön Szilvia, nagyon kedves vagy! Kellemes időtöltést kívánok az oldalon és jó sütögetést! :)

      Törlés
  15. Otthonos és hangulatos!!! Ilyen konyhában nem csodálom, hogy szívesen töltöd el az idődet finom ételek készítésével :)

    VálaszTörlés
  16. Szia.Most találtam rád.Köszönöm,hogy vagy.jók a receptek amiket köszönök,és kiprobálok.Szép és praktikussan otthonos a konyhád!! Minden megvan benne ahoz hogy jól érezd magad ott! Hisz ez a fontos.Te érzd magad jól a börödben és konyhádban!!! Kivánok nekad további sok sütést fözés!! Nekünk meg további sok jó receptet.Eröt egészséget neked és mindannyiunknak! Köszönöm hogy itt lehetek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy itt vagy, próbáld ki bátran ami csak megtetszik! Köszönöm szépen amit írtál! :)

      Törlés
  17. Szép napot Barbi!

    Gratulálni szeretnék az oldaladhoz! Egészen véletlenül kerültem ide, és meg kell mondjam, nagyon örülök, és igyekszem az ismerőseim körében népszerűsíteni. Klassz recepteket, és fontos információkat találtam, amit hasznosítani tudok. Nem vagyok már kezdő háziasszony,- hiszen a gyermekeim 21 és 20 évesek. Nagyon szeretek főzni, sütni, és a családomnak örömet okozni a mindig megújuló konyhámmal. Köszönöm, hogy létre hoztad a "csodakonyhád", ígérem figyelemmel fogom kísérni, és akinek tudom ajánlom.:) Már a közösségi oldalamon népszerűsítem.:) További szép napot!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Mona!
      Nagyon köszönöm amit írtál! 2011-ben a lányok miatt kezdtem el írni, aztán ilyen nagyra nőtte ki magát... magam sem hittem volna!
      Jó sütögetést kívánok! :)

      Törlés
  18. Húsvét után a munkahelyemen a büfés megkínált minket egy süteménnyel, amit ő készített, de az ünnep alatt nem fogyott el. Nekem nagyon ízlett, ezért a receptjét kerestem az interneten. Ez volt az Erdélyi Raffaello. A legszebb fotót kerestem a süteményről, úgy akadtam erre az oldalra. Két napja nézem, teljesen lenyűgöz. :-)) Nemcsak a sütik, de a levesek, főételek receptjei is okosak, ötletesek, és úgy nézem, hasonlít az ízlésünk, pl. a tejszínes, tárkonyos ragulevesek, vagy a krémes csirkemell receptek nagyon tetszenek (holnap már főzöm is az egyiket). De ami szerintem a legjobb, a képek! Gyönyörű edények, tányérok (Barbi, honnan van ennyi gyönyörű tányérod?! )), finom lelkű dekoráció mindenhez. Tündériek azok a rózsás csészikék, apró szószos porcelánok, kis virágok, mécsesek... és az ételek díszítése előtt is meghajolhatnak a séfek. :-)))

    VálaszTörlés
  19. Kedves Kri, elmondhatatlanul jólesett minden szavad. Köszönöm!
    A tálaláshoz használt tányérok, poharak, csak dekorációs mennyiségben vannak, nincs belőlük készletem, legalábbis a legtöbbjükből. :) Így is rengeteg helyet foglalnak és, ha valahol újabbat látok akár porcelánból akár anyagból, akkor rögtön veszek belőlük. Örülök, hogy az én Erdélyi Raffaello szeletem nyerte el a tetszésed. Nézegess nyugodtan és, ha valami megtetszik próbáld ki bátran! :)

    VálaszTörlés
  20. Koszonom ,hogy itt lehetek. Csodas a rezidenciad.
    Nagyon fantasztikus recefteket kinalsz nekunk .
    Van ,hogy meg tanulok is toled .
    Kellemes Husveti Unnepeket kivanok nektek .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sweazy, nagyon szépen köszönöm minden szavadat! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...