2012. szeptember 8., szombat

Fűszeres pulykacomb

Nem rajongok a pulykáért, igazából nem is tudom megmondani miért. Viszont akciósan tudtam venni pulykacomb felsőt és úgy okoskodtam, hogy csak van már annyi rutinom, hogy kisüssek belőle valamit. ;D
A pozitív hozzáállást siker koronázta, olyannyira, hogy a tegnapi próba után ma is ezt készítettem ebédre! :))



Hozzávalók:
  • 2 filézett pulyka felső comb
  • 2 vöröshagyma
  • 6-8 gerezd fokhagyma
  • 2 evőkanál kókuszzsír
  • 1 evőkanál házi ételízesítő (ebben az esetben nem kell külön sózni is)

Fűszerkeverékhez:
  • 1 mokkáskanál kakukkfű
  • 1 mokkáskanál rozmaring
  • 1 mokkáskanál lestyán
  • 1 mokkáskanál majoranna
  • 1 kávéskanál petrezselyem



  1. A fűszereket egy kis tálkába összekeverjük.
  2. A húsokat átmossuk, és 4-5 darabra vágjuk mindegyiket.
  3. A hagymákat felaprítjuk és a kókuszzsíron megdinszteljük, majd a húsokat sózás nélkül fehéredésig pirítjuk mindkét oldalukon. Ezután szórjuk rá a fűszerkeveréket és a házi ételízesítőt.
  4. Fedő alatt puhítjuk, majd fedő nélkül zsírjára sütjük.
Jó étvágyat!

11 megjegyzés:

  1. Én is hadilábon állok a pulykával. De a képeidet elnézve lehet változtatni fogok ezen. Nagyon ínycsiklandó lett és nagyon jól el lett találva a fűszerezése is. Biztosan finom volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Nea, én most már biztosan bátrabban kísérletezem majd! :))

      Törlés
  2. Jól hangzik, biztosan nagyon finom! :) Mostanában én sem vettem pulykahúst, de ha látok majd combot, biztosan eszembe jut a recepted és kipróbálom! :)

    VálaszTörlés
  3. Hmmm... Jól néz ki ez az adag és szuper mind a két fotó!

    VálaszTörlés
  4. Istenien néz ki:) Nálunk a pulykamell a kelendő, de combot még nem is láttam sehol, itt valahogy nem eszik. Szuper a fűszerezése, tetszik:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól néz ki a húsi,guszta az egész!

    VálaszTörlés
  6. A szárnyát is szeretem, hasonlóképpen fűszerezve, cseréptálban megsütve, jó szaftosan hmmm. :-)
    Anya lencséhez és sárgaborsóhoz készítette, mivel én sertést nem eszem, ez viszont nagyon jól helyettesíti ízben.

    VálaszTörlés
  7. Én szeretem a pulyka combot lesütve, így máris mentem a fűszerezését. Ki fogom próbálni mert nagyon ínycsiklandóan néz ki!!!

    VálaszTörlés
  8. Nekem jöhetne, bár a pulyka helyett szívesebben enném én is mondjuk sertés karajjal...:)

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm lányok, szerintem más hússal is tökéletes, de főleg sötétebb húsokhoz az igazi. Nagyon gyorsan és könnyen elkészül, időhiányban szenvedőknek kitűnő választás!!! :)

    VálaszTörlés
  10. Ez nagyon fincsi lehetett, jöhetne belőle egy kis kóstoló :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...