2016. május 23., hétfő

Kézápoló és Műkörömépítő lettem ☺

Egy ideje csekély számú bejegyzések láttak napvilágot tőlem, aminek teljesen egyszerű magyarázata, hogy újra iskolapadba ültem. Na nem valami haszontalan diplomára adtam a fejemet, mert ennyi idősen már azzal nem sokra menne az ember, főleg, ha eddig nem vetette meg a lábát egy biztos területen, annak a papír sem fog segíteni. Ezért úgy gondolom 40 felett nagyon jó alternatíva egy másik szakmát tanulni, főleg, ha az olyan, amit boldogan és örömmel végez az ember.
Na én ezért vágtam bele a Kézápoló és Műkörömépítő képzésbe.
Nem volt könnyű félév, viccen kívül, néha kiborítottam a családomat, mert folyton aggódtam, hogy lesz-e időm megtanulni ennyi mindent ilyen rövid idő alatt. Komoly elméleti anyag van egy ilyen egyszerűnek tűnő szakmában, úgymint anatómia, anyagismeret, vállalkozástan, szakmai ismeretek.
Ennek ellenére imádtam minden percét és mióta végeztem hiányzik...
Tudom ez nem recept, ezért elég rendhagyó bejegyzés, viszont mindenképpen hozzám tartozik és megint csak azt kell írjam, hogy a lányaim miatt szánok neki helyett ebben a blogban, hogy nyoma maradjon, nem kell az álmainkat feladni! Ők tudják, hogy mindig a szépségiparban szerettem volna érvényesülni, amit ily módon mostantól meg is valósíthatok.
Boldog vagyok, hogy belevágtam és sikerült.

Pár fotóval megmutatom nektek ezt az életemet is. :)

jeles (5)!













17 megjegyzés:

  1. Szívből gratulálok és sok sikert kívánok neked ezen a területen is! Csodaszépek a minták, nekem mindegyik nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok, Barbi! Nagyon ügyes vagy! Biztos, szép eredményeket érsz el ezen a pályán, ha ilyen szívvel-lélekkel csinálod. :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt jól kitaláltad, gratulálok és sok sikert kívánok hozzá!Gondolom a lánykáid is örülnek neki?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is úgy gondolom Éva ez egy nagyon jó ötlet volt és jó befektetés! :) Eszti meg külön örül, mert szebbnél szebb körmöket kap tőlem! Köszönöm szépen!

      Törlés
  4. Gratulálok Barni, ezt nem elég tanulni, mint ahogy sok más szakmát sem, hanem tehetség is kell hozzá, mert akinek nulla az érzéke, az nem fog ilyen kis finom cirádákat a kicsi körmöcskékre penderíteni. És igazad van, egy jó alternatíva váltáshoz, vagy mellékkeresetnek. Ahol én élek, ott a lábápoló (egészségügyi pedikűrös) nagyon felkapott, mert az idős emberekhez ezek mind házhoz járnak ki és jó nagy pénzeket keresnek vele, de a felszerelés, amit meg kell venni hozzá, az is igen drága. Én ebben filózok, későbbiekre nézve, de a suli is nagyon drága (itt Németországban a tanfolyam és az alapfelszerelés beszerzése 5 ezer Euroban van).
    üdv, Andi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Flögi köszönöm szépen! Az iskola és a felszerelés itt is horribilis, még ha olyan sok nincs is mint kint, de elhiheted kisebb vagyont költöttem már rá! :)
      Valóban igaz, hogy a rengeteg végzett műkörmös közül kevesen végzik profi szinten a munkát.
      Itt Magyarországon is óriási lehetőség van a pedikűrös szakmában, szintén járnak házhoz, de azt egyenlőre nem vállaltam be mert duplájába került volna. :(
      Egyenlőre nekem ennyi is elég, jól elleszek vele! :)
      Ami pedig a lényeg, hogy imádom csinálni!!

      Törlés
  5. Gratulálok, nagyon ügyes vagy! A lányom is elvégzett pár éve egy hasonló iskolát. Az elméleti anyag elég komoly volt, neki is.

    Itt megnézheted a munkáit: http://francimukorom.blogspot.hu/

    Aztán utána elvégzett még több egynapos továbbképzést is. Ő is nagyon szereti ezt csinálni.

    Sok sikert kívánok a továbbiakban is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húha Katalin a lányod igazi profi, remélem én is eljutok oda valamikor! :)
      Nagyon köszönöm amit írtál! :)

      Törlés
  6. Gratulálok és sok sikert az új szakmához :-)

    VálaszTörlés
  7. Sok sikert az új szakmádban! Nagyon ügyes vagy:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...