2015. március 11., szerda

Nutellás sajttorta sütés nélkül

Erre nincsenek szavak, mert ez a sütemény maga a mennyország! :) Heten kóstoltuk mint a mesében, és mindenki odáig volt. Arról már alig merek írni, hogy mindösszesen 20 perc alatt összeállítható, és a hirtelen bejelentkező vendégeknek olyan süteményt rittyentünk, hogy mind a tíz ujjukat megnyalják utána! Nem tudok betelni vele, szerintem kötelező kipróbálni és bevenni az alapreceptek közé. 







Hozzávalók az alaphoz:
  • 300 g keksz (győri édes)
  • 100 g vaj
  • 1 nagy evőkanál nutella
  • 1 nagy evőkanál mogyorókrém (elhagyható)

Hozzávalók a krémhez:
  • 500 g mascarpone
  • 300 g nutella
  • 50 g porcukor
  • 1 evőkanál rum (kötelező)

A tetejére:
  • 100 g törökmogyoró

Elkészítés:
  1. A kekszet összetördeljük és késes aprítóba kissé megpörgetjük, hozzáadjuk a nutellát és mogyorókrémet, majd krémesre aprítjuk.
  2. Sütőpapírral bélelt 23 cm-es tortaformába nyomkodjuk.
  3. A krém hozzávalóit robotgéppel kikeverjük és az alapra simítjuk.
  4. A törökmogyorót egy száraz serpenyőben megpirítjuk, és egy papírtörlőre szedjük, a héját ledörzsöljük két papírtörlő között.
  5. Egy konyharuhába csavarva, sodrófával összetörjük és a krém tetejére szórjuk.
  6. 1-2 órára vagy egy éjszakára hűtőbe tesszük, hogy szépen szeletelhető legyen.
 


Jó étvágyat!

12 megjegyzés:

  1. Jaj de gyönyörű! És mennyire a fenekem ellensége :) De biztosan kipróbálom, amit ilyen gyorsan meglehet csinálni rossz nem lehet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tami szerintem délelőtt a torta egytizenkettede bőven belefér és bőven elég is! :) Imádni fogjátok! :) Köszi!

      Törlés
  2. A bevezető mondatoktól máris elcsábultam, a képeket nézve pedig még jobban... Szóval recept elvíve, hamarosan kóstolás! Puszi, és köszi!

    VálaszTörlés
  3. Hú Barbi, ez kínzás a köbön. :D Nagyon-nagyon jól néz ki és brutál finom lehet. :)

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon guszta biztos kiprobalom.

    VálaszTörlés
  5. Jaj, de szép és biztosan finom is! :)

    VálaszTörlés
  6. Isssteni finom,abbahagyhatatlan!😍

    VálaszTörlés
  7. Én már többször készítettem, fenséges! Én darált mogyorót tettem a tésztájába is, azt nagyon összedaráltam, de a tetejére valót kevésbé.Isteni!!!

    VálaszTörlés
  8. Az alapba a vaj a nutellával együtt kerül? Köszönöm, Judit

    VálaszTörlés
  9. Nutella bolond vagyok. Köszi a recepret

    VálaszTörlés
  10. It's really a nice and useful piece of info. I'm satisfied that you simply shared this useful info with
    us. Please keep us up to date like this. Thanks for sharing. 바카라사이트
    (mm)

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm a receptet,ez isteni finom lehet!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...