2012. augusztus 30., csütörtök

Újra itt!!! - Megjelent a Kifőztük 2012. szeptemberi száma!

Letelt a nyári szünet, és rögtön egy számomra is örömteli hírrel jövök!

Megjelent a Kifőztük 2012. szeptemberi száma, finomabbnál finomabb ételekkel, süteményekkel, szemet gyönyörködtető fotókkal. Az újság végén receptekre lebontott bevásárlólistát is találunk.
Külön boldogság számomra, hogy ennek az számnak vendégszerkesztője lehettem! 8 receptem került az újságba. Bevallom nem kis izgalommal vártam a végső formáját!
Itt is köszönöm a lehetőséget mindenkinek, aki rám gondolt!

Az olvasóimat pedig csak biztatni tudom, hogy az itt megtalálható újságot, regisztráció után töltsék le maguknak!

Az újságban található receptjeim:
- Tejszínes paradicsomleves galuskával
- Padlizsánból rögtön kettőt
- Krémes burgonya mézes csirkemellel
- Gazdag karaj
- Szilvás-mandulás szelet
- Narancsos csokoládészelet
- Marcipános linzerszívek




34 megjegyzés:

  1. Gratulálok Barbi! :) Már le is töltöttem az újságot. Örülök, hogy újra itt vagy. :) Remélem, jól telt a nyári szünet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Évi drága vagy, köszönöm!! A szünet csodás volt, kár, hogy vége, de most legalább valamivel több időm lesz itt Rátok! :))

      Törlés
  2. Még szép, hogy végre te is ott vagy:):)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Tamara, nagyon jólesett, hogy felkértek! :) Egyenlőre csak egyszeri alkalom volt, aztán majd elválik, hogy hogyan tovább. :))

      Törlés
  3. Gratula itt is Neked! :)) Le is töltöttem, megnézegettem, klassz receptek, nagyon tetszik (mint általában minden a konyhádból). ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Gabi itt is!!! :DD Én is le fogom tölteni, sőt kinyomtatva összetűzi majd Apa, mint egy igazi újságot, és ez lesz az én becses tiszteletpéldányom! :)))

      Törlés
    2. :-))) Én is így tennék a helyedben...

      Törlés
  4. Gratulálok én is! Remélem kipihented magad!Belátom, igazad volt, be kellett volna jelentenem nekem is a nyári szünetet, hisz nem volt időm irogatni.Abból a narancsos csokiból meg mézes csirkéből küldhetnél, csak egy kicsikét.
    Csemeték jól vannak?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gabi úgy örülök, hogy itt vagy, ne aggódj én sem tudtam írogatni, sőt még nézelődni sem nagyon, túl zsúfolt volt a nyár, de csodás volt! A gyerekek pedig jövő héttől szomorúan veszik tudomásul, hogy suli és ovi van! :D Amúgy mindenki jól van!
      Feltétlenül próbáld ki a narancsos csokiszeletet, mert hihetetlen gyorsan elkészül és tökéletes vendégváró finomság! A mézes csirkéről már nem is beszélek... :)))

      Törlés
  5. Gratulálok! Én is letöltöttem az újságot, tök jók a receptek!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Flóra örülök, hogy tetszik! Köszönöm szépen! :))

      Törlés
  6. JAjj de jó! Megérdemled! Gratulálok:)

    VálaszTörlés
  7. Itt is gratulálok, szuper receptekkel járultál hozzá a laphoz. :)

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok nagyon jó kis receptek!

    VálaszTörlés
  9. Drága Barbi, de juó volt téged benne látni! :-)

    VálaszTörlés
  10. Gratulálok Barbi! Nagyszerűek a receptek! :))

    VálaszTörlés
  11. Üdvözöllek újra itt ! Gratulálok ügyes vagy! További sok sikert kívánok sok szeretettel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Éva örülök, hogy újra itt lehetek és, hogy ennyi kedves ember várt vissza! Köszönöm szépen! :))

      Törlés
  12. Jó hogy visszatértél, Barbi! Megnéztem az újságot, egyébként is nagyon szeretem, de a te vendégreceptjeiddel még a szokásosnál is szuperebb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!!! :)) Örülök, hogy itt vagy Te is! :))

      Törlés
  13. Gratutálok, megyek, gyorsan le is töltöm! :) Mindig olyan guszta ételeket készítesz, abszolút megérdemelten gondoltak a szerkesztők rád! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hankka jólesik amit írtok, így megduplázódott az örömöm!! :))

      Törlés
  14. Barbi,gratulálok!Megkeresem a jelszóm és akkor megnézlek!
    Örülök,hogy itt vagy!!!!:):)
    Csak legyen már hideg!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mellissina én is örülök, hogy itt vagy, mert mostanában igen eltűntél, remélem azért mert jobbnál jobb programjaid voltak, mondjuk hűsölés a medencében a kánikulában? Köszönöm a kedves szavaid, a hűvösebb időt már én is várom. :))

      Törlés
    2. Barbi!!! Hehehehehe!!!!jobbnál jobb!!!!!:):):):)

      Törlés
  15. Én is gratulálok a megjelenéshez! Olyan jó vissza látni a munkánkat! Örülök, hogy vagy ismét, remélem kipihented magad és újult erővel vágsz neki a blogírásnak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kriszti nagyon köszönöm Neked is!!! Most már jövök, azért biztosan lesznek kisebb szünetek, de most van mit bepótolnom! :))

      Törlés
  16. Nagyon nagyon szívből gratulálok! Büszke lehetsz Magadra!!! Örülök, hogy lehetőséget kaptál!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mónika köszönöm szépen, örülök, hogy írtál, pedig tudom milyen elfoglalt vagy!!! :))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...