2014. január 26., vasárnap

Fasírozott pogácsák sütőben sütve

A kedvenc fasírozott pogácsánk, nem bonyolult, lehet sokan szoktatok is hasonlót sütni, de én azért mindenképpen lejegyzem, hogy a lányoknak itt legyen, mikor hirtelen erre vágynak és én nem vagyok elérhető közelségben.

 
 
Hozzávalók:
  • 500 g darált sertés hús, comb vagy amiből szeretjük
  • 1 kis reszelt sárgarépa
  • 2 zsemle
  • 2 tojás
  • 1 evőkanál szárított petrezselyem
  • 1 teáskanál pirospaprika
  • só, bors ízlés szerint
  • 1 kis vöröshagyma
  • 1 evőkanál zsír
Elkészítés:
  1. A sütőt 180 fokra előmelegítjük.
  2. A zsemléket vízbe áztatjuk, a sárgarépát mossuk, pucoljuk és lereszeljük.
  3. A hagymát apróra vágjuk és az evőkanál zsíron megdinszteljük, majd hagyjuk kihűlni.
  4. A zsemlét kinyomkodjuk és a darált hússal meg a többi hozzávalóval és a hagymával, meg az alatta lévő zsírral összegyúrjuk egy masszává. Ha túl lágy zsemlemorzsával tömörítjük.
  5. Sütőpapiros tepsire pogácsákat formázunk.
  6. 180 fokon pirosra és ropogósra sütjük.
 Jó étvágyat!

9 megjegyzés:

  1. Nem is gondoltam volna, hogy így is megsül a fasírt?! Attól féltem, hogy szétfolyik, de NEM!! ...és látom, belecsempésztél egy kis zöldséget, nálunk ez csak úgy müködik, hogy előre nem mondom meg, hogy répa van benne, kb. két évig meg sem kóstolták a répatortát - előre mondtam, hogy répatorta, fúj répa - , nehezen tört meg a jég, de azóta eszik!

    VálaszTörlés
  2. Hú, nagyon guszta. A répa nekem újdonság benne, de biztos szép színt és jó ízt ad neki. Legközelebb mindenképpen kipróbálós.

    VálaszTörlés
  3. Én is szoktam fasírtot sütőben sütni, csak én megforgatom őket zsemlemorzsában. Pont olyan lesz, mintha olajban sült volna.. nagyon guszta, máris megkívántam... :o)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon guszta, imádom a fasírtot :D

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon guszta , főleg így éjszaka... Kérlek nézz be hozzám egy kis játékra : http://markakonyha.blogspot.hu/2014/01/ismerjuk-meg-egymast.html

    VálaszTörlés
  6. Fincsi és egészséges :) Légyszi nézzél be hozzám, mert szeretnélek meghívni egy játékra :)

    VálaszTörlés
  7. Marka után én is szeretnélek meghívni egy játékra, kérlek nézz be hozzám is! Csak kérlek előtte küldj ezekből a fincsi fasírt pogikból :) http://koskacukor.blogspot.hu/2014/01/jatek-ismerjuk-meg-egymast.html

    VálaszTörlés
  8. Én szinte mindig reszelek bele sárgarépát, sőt más zöldséggel is kombinálom ha kedvem van :) Viszont sütőben még nem próbáltam, köszönöm az ötletet :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...