2012. november 14., szerda

Blogkóstoló 6. - sorsolás megtörtént!

Indulhat a Blogkóstoló 6. - megszületett a sorrend! 56 játékoskedvű jelentkezőnk van!!!!!!!!!
Mint azt már a felhívásban írtam, most próbáljunk meg olyan recepteket választani és elkészíteni egymástól - legyen az leves, főétel, sütemény vagy ropogtatni való nasi - amit a közelgő ünnepekre is szívesen elkészítenétek. A díszítés és tálalás is tehet ünnepivé egy egyszerűbb ételt, süteményt.

Mivel ilyen sokan lettünk, szeretném kérni, hogy aki teheti minél hamarább küldje e fotót és a linket, mert karácsony előtt az összefoglaló megírása nagyon sok munkával jár majd és így talán egy kicsit előre is tudok dolgozni. Persze, csak, ha van rá módotok, én csak félve kérem, Ti pedig meglátjátok! :))

A listában szereplők az utánuk következő blogjáról kell hogy ügyeskedjenek.
A sorban az utolsó helyen lévő Marika (németh-ek), a sorban a legelső helyen álló Erikától (Dublin felett az ég) fog sütni-főzni. :)

Manyinak és GasztroManónak pedig külön sorsoltam blogokat, mert Manyinak nincs oldala, Manónak pedig nagyon friss a blogja és két recept található rajta.
Vele ezt meg is beszéltem, Manyitól pedig remélem szintén igenlő választ kapok erre a megoldásra. :)





Tehát Manyinak az Ízemlékek blogról/Hajnitól
kellene sütni-főzni.

A kész műveket posztoljátok az oldalatokon és küldjétek el nekem a fotót és linket
2012. december 15-ig,
erre az e-mail címre: barbikonyhaja(kukac)freemail.hu

Örülnék, ha ennél a bejegyzésnél hagynátok nekem egy üzenetet, hogy láttátok a sorsolást.
Aki nem jelentkezik azt igyekszem értesíteni külön is.

Akkor kellemes böngészést és jó sütést-főzést kívánok Mindenkinek!!!

39 megjegyzés:

  1. Köszi! Örülök egy olyan blogot kaptam amit eddig nem ismertem így megyek és böngészek!

    VálaszTörlés
  2. Szia Barbi! Mentem szétnézni 4Gyerekhez:)

    VálaszTörlés
  3. Ha jól olvasom, én Tőled sütök-főzők?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen!! :)) Nagyon örültem neki mikor kijött a számom Nálad!! :)

      Törlés
  4. Éljen megint szupert kaptam :) Amúgy is ismerem Rebarbara blogját de most nyakig merülök a finomságokban nála :)

    VálaszTörlés
  5. Jó keresgélést Nálunk Barbi! Megyek Izabellához nézelődni:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már meg is van mi lesz az, de lehet azt kellene írnom, hogy mik lesznek azok!!! :)))

      Törlés
  6. Én meg Yolitól fogok ha jól értem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen Marianna, tudom Yolinál még csak pár recept van, és sokat gondolkoztam, hogy mi is legyen, de úgy döntöttem, ha már van 10 recept akkor próbáljuk meg, szerintem vagy Te olyan rutinos, hogy összekombinálod valamelyiket a karácsonnyal. :)

      Törlés
    2. Barbi egy gondom van csak, hogy én sütiknél nem használok margarint se hulalát ezek cseréje megengedett?

      Törlés
    3. Sziasztok!
      Bocsánat, hogy olyan régen frissítettem a blogomat, de szörnyen elfoglalt voltam. Megígérem, hogy még a héten teszek fel egy pár új receptet es lesz köztük karácsonyi is! Remélem még nem kezdtél sütögetni!:)

      Törlés
  7. igen, megvan..köszi:) nézgelődöm és igyekszem az elkészítéssel!

    VálaszTörlés
  8. Megvan a párom......köszi a munkádat:)

    VálaszTörlés
  9. veletlenul az elobb a parom cimevel jelentkeztem be, toroltem is a hozzaszolast.
    Szoval nagyon orulok a kisorsolt Illeskrisz blogjanak, mert rendszeres olvasoja vagyok es mar alig varom a bongeszest..:)

    VálaszTörlés
  10. Láttam:) Örvendek, mert számomra eddig ismeretlen blogról kell választanom:)

    VálaszTörlés
  11. Örülök a játéknak és megyek is keresgélni Kusztor Csabánál nem jártam még nálla.

    VálaszTörlés
  12. megvan, köszi! :-) és ráadásul egy sütiimádót kaptam, ha jól látom :-)

    VálaszTörlés
  13. Láttam, örülök, hogy egy számomra új blogot fedezhetek fel!

    VálaszTörlés
  14. Máris megyek körülnézni Veánál!

    VálaszTörlés
  15. Halihó, én is örülök, hogy olyan blogot kaptam, amit még nem ismerek, de a neve alapján nem lesz nehéz, hiszen a mézeskalács igazán ünnepi étel és szoktam is sütni!
    Köszi és szia Mézeskalács! Jó munkát!!

    VálaszTörlés
  16. De jó, hogy ilyen sokan lettünk! :) Máris szétnézek Gabinál, és igyekszek minél hamarabb posztolni, abszolút megértem a kérést! :)

    VálaszTörlés
  17. Már választottam is Dinkától receptet, de azért még körülnézek nála, nem akarom elkapkodni.

    VálaszTörlés
  18. Barbi már be is kukkantottam konyhavirtuózhoz.:))

    VálaszTörlés
  19. Már ki is választottam, hogy mit készítek el Évától. :) Remélem a hétvégén lesz időm rá, és akkor majd jövő héten felteszem a blogra és küldöm Neked is. :)

    VálaszTörlés
  20. Itt vagyok én is és láttam, az Ízemlékek blogból Hajnitól fogok készíteni valamit. Csak reménykedni tudok, hogy Manyival, akinek szintén ez a blog jutott nem ugyanazt a finomságot nézi ki magának! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem baj Tündi akkor kétféle megközelítésben láthatjuk és olvashatjuk! :))

      Törlés
  21. Már én is választottam Édeskonyha oldaláról :) Ha időm engedi, akkor hétvégén el is készül, és küldöm is!! :)

    VálaszTörlés
  22. Jelentem láttam a sorsolást! :) Megyek választani! :D

    VálaszTörlés
  23. Láttam a sorsolást , köszi! Máris szétnézek, ugyanis számomra eddig ismeretlen blogon nézelődhetek! :) Remélem sikerül időben teljesíteni a feladatot !!!

    VálaszTörlés
  24. Jaj, ide el is felejtettem írni, hogy láttam a sorsolást és készítem:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...