2012. május 13., vasárnap

Habos piskóta - Pavlova - Anyák napja

Könnyű tavaszi finomság, ami kevés kalóriát tartalmaz és egy bőséges vasárnapi ebéd után igazi felüdülés!


Hozzávalók:

  • 200 g babapiskóta
  • tej, rum
    ---------------------------------
  • 1 cs. vaníliás puding
  • 250 ml tej
  • 250 ml víz
  • 1 és fél ek. folyékony édesítő (Ezerédes)
  • 1 cs. vaníliás cukor
  • 12 kocka fehércsoki
    ---------------------------------
  • 2,5 dl tejszín
  • 2 púpozott ek. porcukor
    ---------------------------------
  • 2 ek. reszelt étcsoki




  1. A tejből, vízből, édesítőből, vaníliás cukorból, és pudingból lágy krémet főzünk. A fehércsoki kockákat beleolvasszuk, majd hideg vízbe tesszük, hogy teljesen kihűljön, közben néha megkeverjük.
  2. A tejszínt a 2 ek. porcukorral kemény habbá verjük.
  3. A tejet rummal ízesítjük és a piskótákat beleforgatjuk, majd egy tál alját kirakjuk vele, erre kanalazunk a pudingból aztán a tejszínből, megszórjuk reszelt étcsokoládéval, és ezt újra ismételjük.
  4. Hűtőbe tesszük min. 1 órára.
Hétvégén újra elkészült a Pavlova,Harlekin pogácsából maradt 6 tojásfehérjéből!
Mennyei ételeket és sütiket ettünk! :))



Megvolt az első Anyák napi ünnepségünk Annával!
Nagyon megdicsérték az óvó nénik, hogy 1 hónap alatt,
milyen szépen megtanulta az énekeket és mondókákat!!
Büszke vagyok rá!


Az egyik ajándékomat lenyúlta, de én cseppet sem bánom,
mert olyan édesen fújogatta a szélforgóból készült virágot.
A z igazi piros szegfűt megkaptam és nekem az is nagyon tetszett!

24 megjegyzés:

  1. Sokat csuklasz?? :DDD, mióta az Ezerédest figyelmembe ajánlottad, azóta csak azt használom!, és persze emlegetlek magamban. :) A babapiskótásod isteni, szoktam én is hasonlókat csak úgy összedobni! :) A Pavlovád gyönyörű, még nem mertem nekiállni, Anna pedig a leggyönyörűbb! Puszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csilla imádlak, aranyos vagy!! Szerencsére nem vagyok egy csuklós fajta, örülök, hogy bevált az édesítő, szerintem a legfinomabb. Én most tudtam újra venni, mert már kb. egy éve sehol nem kaptam, megyek is a héten és feltankolok belőle!! :DD
      Köszi mindent! :))

      Törlés
  2. A fehércsokis-habos piskóta nagyon tetszik, olyan könnyednek és finomnak látszik, elfogadnék egy tányérkával! :) Ezek az ovis anyák napi ünnepségek olyan aranyosak tudnak lenni, gondolom, meghatódtál! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól gondolod, bőgtem mint egy hüle, mert a végén berakták Kovács Katitól az "Úgy szeretném meghálálni" c. dalt, és ott aztán mindenki sírni kezdett, úgyhogy óvónéni gyorsan ki is kapcsolta a felénél, mielőtt elfajulnának a dolgok! Őszinte leszek nem bántam! ;D Nagyon édesek voltak a gyerekek, most így 40 évesen (holnapután töltöm be!) még jobban elérzékenyülök! :) Köszönöm, hogy írtál! :)

      Törlés
  3. A legszebb ünnepek az ovis anyák napi ünnepségek! Állandóan sírtam, nem tudtam türtőztetni magam, pedig gondoltam mindenre...Sokszor olyan ciki volt. Ott állt előttem, kezében a virággal és ő is elpityeredett én miattam... Ilyenkor anyu jutott az eszembe, és onnantól végem volt. A sütik nagyon csábosak, főleg a Pavlova. Most már nekem is kell egyet sütnöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kriszti olyan aranyosan írod, hogy ciki, mert én is így érzek ilyenkor, és szintén próbálok minden másra gondolni, de nem megy, aztán pár anyukával egymásra néztünk és kínunkban el is nevettük magunkat! Sírtunk-nevettünk, jó volt! :)) A Pavlovát pedig ne halogasd, mert fantasztikus, mennyei!! :)) Köszönöm Neked is!!! :))

      Törlés
  4. Tényleg finomakat ettetek! Mincs csupa csodálatos:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Emi köszi, azóta is tele vagyunk!! Imádom az ilyen hétvégéket!! :))

      Törlés
  5. Milyen szép édességek!:) Aranyos a kislányod!

    VálaszTörlés
  6. Imádni való Anna :) Na meg a sütik is szuperek :) Már én is gyűjtöm ám a tojás fehérjéket az új pavlovámhoz. Nagy örömömre a héten olyan sütit sütök, amihez csak a sárgája kell :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Panna Neked is köszönöm, hogy ilyen szépen írsz Annámról mindig, tényleg imádni való! A Pavlova pedig szuper lesz meglátod, remélem nem maradok le róla!! :))

      Törlés
  7. De édes...:) És ezek a sütik, csak ájuldozom itt korgó gyomorral.

    VálaszTörlés
  8. Az első Pavlovám nem a legjobban sikerűlt. Időközben találtam jó sütőpapírt, ami végre nem ég bele a sütibe. A gyönyörű Pavlováddal új ihletet kaptam, újra megsütöm:) olyan jól néz ki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes újra próbálkoznod, mert fejedelmi édesség. Én a sütőpapírt a Rossmann-ban veszem, már előre fel van vágva méretre, nagyon szeretem. :) Köszönöm, hogy benéztél!! :))

      Törlés
  9. Annyira bájos a pavlovád a kis virágokkal! Szinte táncra perdül :) Szép ünnepetek volt biztos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! A tortát Anna díszítette fel, csak úgy pakolta a pici kezével a virágokat. :)))

      Törlés
  10. Annácska olyan mint egy kis tündér,és nagyon csinos!!!
    A Pavlova nálunk rendszer lett! Nagyon szép a Pavlovád,és kipróbáljuk a habos piskótát is,idő kérdése minden!:):)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!! Igen láttam nálad a Pavlova sorozatot, nagyon bejött Neked is! :)) Ez az idő kérdése, nálam is fenn áll! ;D

      Törlés
  11. Mennyi édes-habos finomság! Anna is nagyon édi:-)
    Az iskolai anyák napján én is elpityeredtem, kezdődött ott, mikor egyik kislány, akit az anyukája itt hagyott (hogy tehet ilyet egy anya?) az apjának mondott verset. Aztán jött az én lányom, s alig bírtam lenyelni a könnyeimet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de szomorú történet!! Az igazi anyukáknak, még, ha nem is tökéletesek, a gyermek az első! Köszönöm!! :)

      Törlés
  12. Anna nagyon aranyos!:) A sütik pedig nagyon finomak lehetnek!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...