2012. március 31., szombat

Veszprémi kirándulás

Gondolom észrevettétek, hogy alig jövök. Egyszerű okai vannak. Sok munka, kevés szabadidő, és, ha van is, azt inkább pihenéssel vagy a gyerekekkel töltjük! Azt hiszem a nyári szünet hoz majd egy kis javulást itt blog téren. És elnézést a kevés megjegyzések miatt!
Ezt a bejegyzést viszont nem akartam kihagyni mert olyan jól sikerült és nekem meg a családnak is jó lesz visszanézni majd. A minap Veszprémbe jártunk, na nem kirándulni, hanem munka ügyben, de összekötöttük a kellemest a hasznossal így betértünk egy szép helyre ebédelni és benéztünk az állatkertbe is. Volt mit legyalogolnunk! ;D
A Veszprémi Wellness völgy, Betekints Wellness és Konferencia Hoteljének éttermében nem keveset ettünk!

Farkaséhesen az ebédre várva..

A főszakács kedveskedett nekünk egy kis előétellel, ami őszintén szólva is életmentő volt. :)
Kőrözöttet kaptunk, teljes kiőrlésű, meleg kenyérrel,
ami még Annának is ízlett és nem röstellte a túróba beleszúrt spagettipálcikával enni.

Apa csülkös bablevest evett kolbász chips-szel, majd borjú paprikást sült tojásos nokedlivel.
Én vargánya krémlevest, pirított vargánya szeletekkel és frissen sütött bagettel,
utána pedig egészben sült fűszeres jércemellet, cukkini raguval és jázmin rizzsel.
A jércemell kicsit száraz volt, de összességében nagyon finom ebédet kaptunk.
A kiszolgálás pedig első osztályú!
Ahogy lenyeltük az utolsó korty italt már kérdezték is, hogy hozhatnak-e újat.
Megsúgom, azért jobb szeretem a hangulatos kisvendéglőket.. :)

Muszáj volt lefotóznom a Viadukt hidat is aminek a hivatalos neve Szent István völgyhíd.
Látványos és nem mindennapi, legalábbis nekünk.
Egyébként úgy olvastam, hogy Veszprém egyik jelképe
egyben Magyarország egyik legnagyobb völgyhídja.
Sajnos fentről nem néztünk körül időhiány miatt,
hanem rögtön az állatkert felé vettük az irányt.

EGY KIS ÖSSZEÁLLÍTÁS
A VESZPRÉMI ÁLLATKERT LAKÓIRÓL

Nagy munkában a nyári roham előtt...

Az oroszlánok és tigrisek egy emelettel feljebb voltak így meg kellett mászni az emelkedőt,
amúgy az egész állatkertben fel és le mászkál az ember, jó kis kalóriaégető program! :))
A gyerkőcök látszik mennyire elfáradtak.
Aztán a lányokkal hármasban lementünk folytatni a túrát, mikor Apa utánunk kiabált,
hogy a tigriseknél beindult a bébi projekt, na láttátok volna,
hogy Esztim, hogy futott vissza a lépcsőn! :DDD
Nagy bánatára lekéste az akciót, Apa meg utána jó darabig ezen vihogott. :)))

Anna a teljes kimerültség határán..., már nézni is alig volt ereje. :)

Próbáltam lefotózni a vörös macskamedvét (jobbra fent),
de nagyon messze volt így nem sikerült jól a kép,
ezért teszek fel róla netes képet is mert olyan szép kis állat!

Íme

Az étterem, jobbra az üveges alacsony épület.

1. Szép összeállítást készítettél:) Szép hétvégét és jó készülődést a Húsvétra:)

1. trollanyu köszönöm szépen és én is ugyanezt kívánom Neked! :))

2. Nagyon jó kis kirándulásotok volt!

3. Jól meg van csinálva ez az állatkert, még nem jártam ott. Jól jönnek ilyen beírások is a blogba, én örültem neki.

1. Flögi köszi, én úgyszintén nagyon szeretem az ilyen bejegyzéseket! Nálad pedig csupa érdekes és nem mindennapi dolgot olvasok!! :))

4. Jó kis összeállítás! A veszprémi állatkertben mi is voltunk, de most újra visszavágyok! :)

5. Tetszik a bejegyzésed! Persze a sütisek is szoktak tetszeni! Pár évente mi is eljutunk ebbe az állatkertbe, mert annyira szép, gondozott, és sok állatka is van ott. Tényleg érdemes elmenni oda!
    (Ha a Balatonon nyaralunk, mindig kifogunk pár esős napot, olyankor mindig irány Veszprém!)

1. M@rti örülök, hogy tetszett ez a bejegyzésem is! Szerintem mi a férjemmel jobban élvezzük mint a gyerekek! :D

6. Csodás időtök volt, szép fotók. Olyan jók ezek a családi kirándulások, mi főleg nyáron szoktunk mendegélni...:o)

1. Kriszti, képzeld pár éve már nem szoktunk nyáron állatkertbe menni, jobb szeretünk tavasszal vagy egy napsütéses őszi napon. Örülök, hogy benéztél! :))

7. Nagyon helyesek vagytok, és látszik,hogy jól éreztétek magatokat. :)

8. Szuper napotok volt :) Tényleg jó lesz majd erre emlékeznetek! Jó látni Benneteket!

9. Szép helyeken jártatok, jól összeállítottad, köszi :)

1. Én köszönöm Katalin, hogy benéztél és írtál! :)

10. Barbikám de helyes kis családod van, nagyon szimpatikus a férjed, a nagylányod már kész nő, Annácska édes pofa, látom meggyógyult hála az égnek. Veszprém szép város, voltam ott párszor, fent a püspöki palotánál van az a mellvéd-kilátó, ahonnan nagyon szép a kilátás messzire, meg a színháznak jó szokott lenni a műsora.
    Én is mindig szeretem ezeket a családi kirándulásokat, nálunk is úgy szokott lenni, hogy a férjemnek valahol dolga van és megyek vele, ha valamelyik gyerek ráér akkor ő is jön, így már bejártuk az országot, de van úgy, hogy Szeged előtt van a Fehértói Halászcsárda, az 51 -es út mellett, és csak azért lementünk, /persze akkor még nem ilyen benzinárak voltak/ hogy együnk halászlét meg harcsapaprikást, mert ott főzik az országban az egyik legjobbat, a másik legjobb Debrecen előtt a 33-as úton a Hortobágynál a Tisza parton a Fehér Amur étterem, na ott is szuper a halászlé és utána egy sztrapacska:-))
    Csúcs:-))) Na rögtön eszembe jutnak ezek a jó kis kiruccanások:-)))
    Szóval helyesek vagytok, a vörös macskamedve a kedvencem, tündéri kis pofája van:-))))

1. Drága Anikó! Ilyenkor boldog az ember, mikor mindenki egészséges! Eszti nagylányom (13), tényleg kész nő, de szegényem nagyon szeretne még kicsi maradni, és ezt mindig mondja is. Miközben Anna már nagylánynak nevezi magát, hát ilyenek ezek a gyerekek! :DD
      Na a kilátót és az éttermeket megjegyzem. Mikor Annával voltam várandós, Hajdúszoboszlón, Debrecenben nyaraltunk és annyira beleszerettünk, hogy tervezzük, egyszer újra megyünk. Akkor ettünk a Hortobágyi Csárdában mindenféle helyi jellegzetességet és fantasztikus volt! A Fehér Amur csárdára rákerestem és megjegyzem, hogy legközelebb ott is kóstolhassunk!! Most egy darabig nem megyünk sehová apa (párom) szerint, pont ezek miatt a benzinárak miatt! Képzelheted, naponta oda-vissza min. 120 km-t tesz meg a munkahelyére. Ezt ilyen árak mellett már nem sokáig lehet finanszírozni. :( Örülök, hogy meglátogattál és társalogtunk!!! :))

2. Én is és kellemes húsvétolást nektek, sok-sok puszi:-)))))

11. Egy cipőben járunk:-) Alig járok erre, s várom a nyári szünetet, abban reménykedve, hogy akkor több időm lesz. De tudom, csak áltatom magam, majd akkor pótolhatom, amivel most elmaradok.
    Veszprém szép város, az állatkertje pedig nagyon szép helyen van. Mi nyáron voltunk ott, nagy melegben, a végére a gyerkőcök Annádhoz hasonló állapotban voltak:-)

1. Gerdi én még azt sem mondhatom, hogy elmaradtam, mert fotóm sincs a blogra, ugyanis most átlagos ételeket főzök, nem újítgatok, arra nincs időm! :(
      De nem aggódom, most ez az időszak van, ha jön új dolog akkor felrakom, ha nincs akkor meg nézelődöm és írogatok nektek! :)))
      Különben nyáron már nem állatkertezünk, mert az csak kínszenvedés. A melegben marad a fürdés, strandolás! :D

12. Barbi!
    Igazad van!Ez a lényeg,átlagos ételeket eszünk naponta,és ez teljesen természetes!!Viszont egy jó kávé utána,isteni!!!

13. Klassz kiruccanásotok volt! :) Az külön tetszett, hogy az étteremben rajtatok kívül nem volt senki (legalábbis így látszik). Én u.is azt szeretem, amikor teljesen egyedül ebédelünk egy étteremben (de ilyen ritkán van sajnos, mert általában mindig vannak többen is). Az állatkertben is nagyon tetszett, hogy egyedül voltatok (a fotókon mindenképp ez látszik:)) - nem szeretjük a tömeget ilyen esetekben. Azért jó szezonon kívül menni.
    Ha szeretitek az állatkertet, akkor egyszer gyertek el a Nyíregyházi Állatparkba is - ez az ország legnagyobb és legszebb állatparkja! Igaz, Mi kb. 10 éve voltunk a férjemmel először és utoljára (hiába pár km-re van hozzánk), mert Én nem nagyon szeretem az állatkerteket, de idén tavasszal Milánt el szeretnénk vinni, mert minden állatot ismer már az állatos kártyáin, ráadásul úgy vesszük észre, hogy nagy állatrajongó (lesz). Gyertek Ti is velünk! :D

Szép Húsvétot kívánunk Nektek, és kellemes pihenést, ha addig nem "találkoznánk"! (a férjem most 2 napos tréningen van a munkahelyén egy csodás helyen, úgyhogy most egyedül itthon nagyon "beterített" a millió teendő:))
    Pussz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...